• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۲/۳۰ 
  • تعداد بازدید : 87
  • کد خبر : ۱۹۵۶
راه اندازی سامانه 137 شهرداری سرخه
<p><span style="font-size:16px"><span style="font-family:b koodak"><strong>شهردار سرخه گفت: سامانه 137 در سرخه به منظور ثبت شکایات، پیشنهادات و دریافت ایده های مطلوب در حوزه خدمات شهری و کاهش مراجعات مردمی راه اندازی شد.</strong></span></span></p>
 سامانه 137 شهرداری سرخه نصب و راه اندازی گردید
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری سرخه  مهندس وحید پیوندی گفت: نحوه ارائه خدمات مطلوبتر در جهت جلب اعتماد و مشارکت پذیری شهروندان سرخه ای، از مهمترین اهداف راه اندازی این سامانه است.
وحید پیوندی افزود : با این سامانه می توان پاسخگوی مسائل و مشکلات مردمی بود تا از مراجعات مردمی به شهرداری کاسته شود.
وي با بیان اینکه این سامانه با هدف خدمات دهی مطلوب به شهروندان و رفاه حال آنها راه اندازی شد، تاکید کرد: سیاست کلی شهرداری و مجموعه خدمات شهری دریافت، ارجاع و پیگیری و بازخورد پیام های شهروندان جهت پاسخگویی به آنها است.
وی ادامه داد: نقاط ضعف هر مسئول یا خدمات شهری با توجه به فراوانی پیام های واصله شهروندان سرخه ای، بررسی و راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات اتخاذ می گردد.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0