• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 157
  • کد خبر : ۱۸۹۲
راهپیمایان جاماندگان اربعین در واقع دلدادگان اربعین هستند .
<p><span style="font-size:16px"><span style="font-family:b koodak"><strong>همزمان با برگزاری راهپیمائی عظیم اربعین حسینی در کربلای معلی ، مراسم پیاده روی اربعین در شهر سرخه برگزار و جاماندگان از زیارت کربلا در این مراسم شرکت کردند.</strong></span></span></p>

به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری سرخه : مهندس وحید پیوندی شهردار سرخه  در اجتماع پر شور راهپیمایان اربعین حسینی گفت : شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخه و همه دستگاه‌های مرتبط تلاش کردند، تا مراسم بزرگ جاماندگان اربعین با شور و شوق وصف ناشدنی برگزار شود.

وی با بیان این که امیدواریم این راهپیمایی قطره‌ای از اقیانوس ارادت به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) باشد، افزود: باید تاکید کنیم با عشق و ارادتی که از مردم می‌بینیم، این جاماندگان در واقع دلدادگان اربعین حضرت سیدالشهدا(ع) هستند. امسال شاهد افزایش جمعیت چشمگیری از حضور مردم بودیم و مردم شهر پرچمدار دولت تدبیر وامید حماسه ای باشکوه و وصف ناشدنی را به نمایش گذاشتند.

 شهردار سرخه افزود : امسال شاهد صحنه هایی از اوج دلدادگی به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بودیم و امیدواریم توانسته باشیم به ساحت حضرت سیدالشهدا(ع) عرض ارادت کنیم.

 

 

 

 

 

گفتنی است در این مراسم خیل عظیمی از مردم ولایتمدار شهر سرخه بهمراه روحانیت معزز، مسئولین محترم شهرستان و خانواده های گرانقدر شهدا، جانبازان و ایثارگران حضور داشتند که قریب به 20 موکب توسط اقشار مختلف و دستگاههای اجرائی به ارائه خدمات و پذیرائی از زائرین مشغول بودند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0